مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت گفت: خیّر بودن به پولدار بودن نیست آموزه های دینی، تربیت خانوادگی و تاثیر معلمان خوب باعث ایجاد باور و روحیه خیّر منشانه است.

مدرسه سازی هم مانند مسجد ساختن باقیات صالحات است

 به گزارش قدس آنلاین،به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کوهدشت، حسن رضا برخورداری در دیدار با هوشنگ امیری زاده بازوند، خیّر مدرسه ساز اظهار داشت: مدرسه سازی هم مانند مسجد ساختن باقیات صالحات است.

وی گشاده دستی را باعث نزول رحمت الهی دانست وگفت: چه بسا ساخت یک مدرسه در منطقه ای محروم زمینه ساز بروز و ظهور شخصیت های فرهنگی و علمی بزرگی برای کشور گردد.

امیری زاده بازوند، خیّر مدرسه ساز مدرسه اسلام آباد روستای سوری لکی ،نیز در این دیدار اظهار داشت: اینجانب در این روستا بزرگ شده ام و در این مدرسه درس خوانده ام و به همین دلیل تعلق خاطر ویژه ای به آن دارم.

وی افزود: همیشه آرزو داشته ام که خدمتی به این روستا بکنم و به لطف خداوند توانستم به آرزویم برسم. امیری زاده ضمن بیان اینکه مدرسه اسلام آباد سوری لکی در سال ۸۳ توسط خیّر دیگری ساخته شده است با این حال فاقد دیوارکشی حیاط است،

برخورداری اظهار داشت: قرار است علاوه بر ساخت دیوار حیاط مدرسه به طول دویست و پنجاه و ارتفاع دو متر، آبخوری و کف سازی حیاط آن نیز انجام شود. شایان ذکر است این آموزشگاه ابتدایی مختلط دارای هفتاد و دو دانش آموز است که با مساعدت خیّر قرار است تجهیزات آموزشی مورد نیاز آن نیز تامین گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.